Sonntag, 22. Dezember 2013

At the Christmas Market - Fox Handbag [Review]




Sadly enough, I won't be spending Christmas with my boyfriend tomorrow, but with my family of course. Yesterday we've been in Bonn, visiting the Christmas market and afterwards taking a walk to the Rhine river.


Leider werde ich Weihnachten morgen nicht gemeinsam mit meinem Freund verbringen, aber natürlich mit meiner Familie. Gestern waren wir in Bonn auf dem Weihnachtsmarkt und später zum Rhein spazieren gegangen.





Bag - 5,80$ / 4,24€



This is my current handbag. Although it should represent a fox, it looks like a owl :P


Dies ist meine aktuelle Handtasche. Obwohl es einen Fuchs darstellen soll, sieht es eher aus wie eine Eule :P






I really like the bag itself, especially the cute design. Unfortunately, it's been poorly processed, which is why the holes of the carrier strip became worn quickly and sometimes it even falls off :(


An sich gefällt mir die Tasche sehr gut, besonders das niedliche Design. Leider ist sie nicht so gut verarbeitet worden, weswegen die Löcher des Trägers schnell ausleierten und manchmal fällt er auch ab :(



>> Hot Cute Retro Naughty Fox Messenger Shoulder Bag Satchel Lady Shopper Handbag <<

1 Kommentar: